Depp!

När inte ens det fina vädret kan få mig på bra humör är det illa! jag vet inte varför jag deppar.. men ibland ska man få göra det ! för övrigt så har jag lirat golf idag =) och det gick ganska bra :) ser fram emot kvällens match mot serbien och jag hoppas verkligen labbe får lira så det blir lite mer teknisk fotboll, man behöver inte spela svenskt bara för man heter Sverige liksom?!   


Jag tippar att det blir 2-2! Målskyttar i Sverige: Ola Toivonen (solo mål) dribblar bort mittbacken och skruvar den lugnt och fint med bresidan i bottre gaveln!  andra målskytten blir Marcus Berg som blir framspelad av Labinot Harbuzi som har tunnlat en back och sen fintat upp en till så dom hittar honom i korvkiosk kön sen, och sedan lägger den till berg som rullar in i tom bur! så ingen behöver kolla på matchen för nu vet ni!   Puss på skinkan / P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0