Knäppt!

Okej, idag när jag satt på bussen hände det sjukaste på länge alltså... Jag satt helt normalt och pratade i telefon, och så känner jag någon som tar på mitt hår! Alltså liksom tar från huvudet ner tills håret tar slut, och så märker jag att det är personen på sätet bakom som gör det. Efter ett tag så tittar jag bakåt och ser att det är en ensam kille som sitter där och läser en bok, han ser helt normal ut. Så jag tänker inte mer på det och börjar läsa Metro. Men sen efter ett tag känner jag en hand på huvudet igen! Så gör han samma sak en gång till, liksom smeker mig på huvudet. Vad är det för något egentligen!?!? Jag vart lite orolig att han kletade något äckligt i håret eller så, så jag luktade lite på det sen, men icke... Han bara tog på det. Vad gör man när någon man inte känner tar på ens hår? Säger till?

Nej, detta tycker jag INTE är okej!!!!

//C1

Kommentarer
Postat av: P

man säger att han är efetbliven!

2009-06-04 @ 13:45:10
Postat av: Jennica

näe men usch vad creepy!

2009-06-04 @ 16:09:35
URL: http://jennicalund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0