Nejdå... Vi är inte fotfixerade.

Det känns som att detta börjar bli en fotfixerad blogg, men jag måste bara lufta mina irritationer... Mot fotsvamp-reklam! Alltså seriöst, i VARJE reklampaus på tv så är det alltid en reklam för fotsvamp, och så får man se typ en äcklig närbild på fotsvamp. Det är inte fräscht! Och idag när jag gick på stan så såg jag en stor reklamaffisch med en fot! Och så var det reklam för någon fotsvampsalva eller något. "Våga visa framfötterna" stod det med stora bokstäver. Urk! Vad är detta för något egentligen, hur vanligt är det med fotsvamp egentligen? Måste man göra reklam för det 24/7?
Nej, detta är INTE okej! Jag säger som C2:
Styre åt folket!!



//C1

Kommentarer
Postat av: Jennica

håller med er!! bort med alla äckliga fotreklamer!!

2009-06-05 @ 22:58:48
URL: http://jennicalund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0