Seeeeeeeeeeeeeggggtttttt!




Idag blev det ingen skola för min del saja! gick nyss upp och tänkte äta lite frulle..det va väl allt! tråkigt inlägg men min hjärna har itne vaknat än.. Jag kommer dock att tänka på tanten som backade in i min bil! vilken sopa hon måste vara asså! jag står helt still och hon börjar backa så jag tutar på henne men då börjar hon backa ännu fortare så jag hinner inte få i backan och backa så hon kör rakt in i mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag säger det igen: kvinnor ska stå i köket! ;) hahaha


Puss på skinkan/ P

Kommentarer
Postat av: !!

Helt rätt... kvinnor ska stå i köket ;)

2009-06-04 @ 13:46:54
Postat av: C1

Erkänn att du kommenterat på ditt eget inlägg, P!!!

2009-06-04 @ 14:09:52
Postat av: P

ja :) annars känns det som ingen bryr sig:D nej är du dum eller? klart jag inte kommenterar mina egna inlägg. det va väl ngn som har samma uppfattning som mig helt enkelt ;) eller....?

2009-06-04 @ 20:14:26
Postat av: C1

Jag tror inte att det är någon som har samma uppfattning som dig... (det hörde vi ju i söndags, KVINNOR KAN!) det är helt enkelt du som kommenterat... suck.

2009-06-04 @ 21:08:47
Postat av: olivia=flicka!

jag kan! jag kan steka potatis! fast det är det enda jag kan. men ändå! :D

2009-06-06 @ 17:48:26
Postat av: P

Ja men då står du ju i köker iaf olivia ;) FRAMSTEG!!!!!!!! :D:D:D

2009-06-07 @ 16:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0