CL - Finalen!

Ska aldrig mer kolla på en CL - final!!! eller...?:O äckliga fotboll ! Matchen började ju bra och ronaldo vår allas konung har en farlig frispark! men sedan händer det något märkligt må jag säga.. barca kontrar in 1-0 genom den blixt snabba eto'o och då jag lös på allt i rummet typ men mest va det min pizza som fick lida............ barca spelar ut kära Man u och det börjar bli lite smått pinsamt att sitta själv bland barca fans.. sen kom spiken i kistan känndes det som när messi på ett mästerligt sätt nickar bollen utan räckhåll för van der sar.. 2-0 är ett faktum och jag känner hur luften går ut mig! jag vill gråta...  snyft!                     puss på skinkan //p


Kommentarer
Postat av: LuxuryPink

sv; tack =)

2009-05-27 @ 23:35:41
URL: http://luxurypink.blogg.se/
Postat av: mia

Jag kollade inte på matchen, men verkar som några tyckte den var bra i alla fall ^^,

2009-05-28 @ 06:36:57
URL: http://miary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0